Masz pytania? Zadzwoń: +48 61 250 40 40

Polityka prywatności

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Private Care sp. z o.o. sp. komandytowa, w tym zapisywane w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Kto będzie administratorem Państwa danych?

Administratorami danych będziemy my: Private Care sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą w Warszawie. oraz wszelkie podmioty z nią powiązane i od niej zależne, zarówno osobowo, jak i kapitałowo, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów,oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Private Care sp. z o.o. sp. k.  ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Państwa potrzeb i zainteresowań. Opracowujemy listę żeby zawsze mogli sprawdzić jacy Zaufani partnerzy z nami współpracują i zdecydować, czy chcesz, aby zbierali oni Państwa dane na naszych stronach. Lista ta będzie dostępna w ramach naszych stron informujących o danych osobowych, najpóźniej do 25 maja.

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Pastwa zainteresowań, zapewnić  większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia, pokazywać  reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań, dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?

Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Państwa zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach,). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Państwa dobrowolnej zgody.